Ekstremalnie z Red Bull w telewizorach Samsung Smart TV

150x110

Na platformie Samsung Smart TV dostępny jest już kanał Red Bull TV. Aplikacja Red Bull TV oferuje treści na żądanie i wprowadza widzów w świat ekstremalnych wyczynów, eventów w najciekawszych zakątkach świata, sportów zimowych, motorowych, wodnych i powietrznych. To idealny sposób na oglądnie ekscytujących meczów piłkarskich, ekskluzywnych klipów, imprez muzycznych czy niezwykłych przygód. Dzięki Samsung Smart TV możesz cieszyć się dostępem do wydarzeń Red Bulla kiedy tylko chcesz.

Red Bull TV to propozycja dla wszystkich poszukujących prawdziwej akcji w swoim telewizorze. Dzięki aplikacji dostępnej już na platformie Samsung Smart TV widzowie obejrzą relacje na żywo ze wszystkich światowych wydarzeń Red Bull: Red Bull X-Fighters, Red Bull Crashed Ice, a także Red Bull Cliff Diving, wywiady z zawodnikami i wiele innych materiałów. Dla wszystkich miłośników dobrych dźwięków, Red Bull TV zapewnia także dużą dawkę wyselekcjonowanych teledysków i reportaży muzycznych.

„Aplikacja Red Bull TV to znakomity dodatek do telewizorów Samsung Smart TV. Widget udostępnia dynamiczne, interesujące materiały, które mamy nadzieję zainteresują naszych użytkowników. Poszerzenie naszego portfolio o kolejną aplikację wpisuje się w plan firmy Samsung, który zakłada oferowanie jak najbardziej zróżnicowanej treści widzom. Platforma Samsung Smart TV posiada również najbogatszą ofertę aplikacji w języku polskim.” – powiedział Michał Wojciechowski, koordynator usług Smart TV w Samsung Electronics Polska.

Red Bull TV oferuje dostęp do świata sportu, miejskiego stylu życia, muzyki, gier, popkultury i imprez na żywo jako liniowy program z powiązaną ofertą krótkich form w usłudze wideo na żądanie — idealnie dopasowanej do szybkiego tempa współczesnego życia. Usługa Red Bull TV będzie dostępna w całej Europie w języku angielskim. Dołączy do programów innych dostawców usług, takich jak BBC iPlayer, CNBC i Cartoon Network, jeszcze bardziej wzbogacając platformę Samsung Smart TV, której użytkownicy do stycznia 2012 r. pobrali niemal 20 milionów aplikacji.

 

Red Bull Media House GmbH — informacje

Firma Red Bull Media House, założona w Austrii w 2007 r., produkuje i dystrybuuje treść od ponad 20 lat. Red Bull Media House opracowuje zajmujące, innowacyjne programy oraz krótkie formy związane z marką Red Bull, wydarzeniami i sportowcami. Za pośrednictwem sieci obejmującej 160 krajów Red Bull Media House opowiada historie przykuwające uwagę młodych widzów z całego świata, wykorzystując wszystkie kanały medialne, w tym telewizję, film, druk, technologie mobilne i cyfrowe. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.redbullmediahouse.com